Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

Häromdagen när jag cyklade hem från Åhus så stötte jag på den här lilla loppisen i skogen – jag köpte tre fina fat till köket… (2 foton)

ALLA VIRKADE DJUR 015

LOPPISFYND 002

Kommentarer till: "OVÄNTAD LOPPIS…" (6)

  1. Fina tallrikar. 😊

  2. De där övre, är det inte fasan? Dem ärvde vi av makens farföräldrar och nu finns de hos dottern. Rolig form av loppis!

  3. Bra initiativ det där! Åh de blåa tallrikarna, såna hade min mamma som finporslin. Nu finns bara fyra kvar. Har de oftast till att sätta fram fikabröd på. De är så vackra! 🙂

    • Jag har ett blått kök – och gamla tallrikar i olika storlekar – alla med blått mönster, och ibland som här, med lila… funkar bra ihop. Även muggar, kaffekoppar osv – roligt när jag dukar, även för mig själv… 🙂

Kommentera

Etikettmoln

