Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

Häromdagen var det loppmarknad i byn intill – men det ösregnade! Jag fortsatte besviket att arbeta – förutom fyndandet så är det roligt med alla människor – många som jag inte träffar annars. Nån timme senare avtog regnet lite och jag kastade mig på cykeln. Jag kom fram lagom till att betala en tjuga för en låda och det här är lite av det jag fyndade. Jag var inte inne i textiltältet, hann tyvärr inte…

MIN GULA NALLE 006

Kommentarer till: "SOMMARENS FÖRSTA LOPPMARKNAD" (6)

  1. Inte illa. Skönt att de går nytt liv hos dig. !

  2. Oj, vad du fyndade! Just nu undviker jag loppisar, ska få ordning på det jag har först…

Kommentera

Etikettmoln

