Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

RECYCLING 3

När jag bodde i Malmö cyklade jag ofta till bl. a. Erikshjälpen för att se om de fått in mer restgarner.

En dag hade jag verkligen tur – jag köpte kilovis av det här vita bomullsgarnet – som hade varit ett eller två överkast, tror jag… någon / några hade rivit upp allt… och jag kunde återbruka det…

Fler kuddar med den här rutan finns på :

https://irenewalton.wordpress.com/2015/02/19/virkade-kuddar-av-rutor-2-2/

nya kuddar 1 002x

Kommentera

Etikettmoln

