Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

Några exempel på hur jag använder blommor. (9 foton) De kommer från min andra hantverksblogg:

https://irenewalton2.wordpress.com/

Om du är intresserad finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

001

016

INFÖR BLOGGEN 032

018

Vinterkollektion II 2010 052

026

INFÖRBLOGGEN 019

026

dennaprodukter 115 (3)

Kommentarer till: "MERA VIRKADE BLOMMOR…" (10)

  1. Supersnygga är de allihopa. Och lite nollkaloribakelser som avslut. Kanske ska jag ha det istället för min egentillverkade italiensk glass. 😉

  2. agenda19892010 sa:

    Really beautiful works ☺ .

  3. Jättefint! Blomman blir ju liksom pricken över i-et! 🙂

Kommentera

Etikettmoln

