Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

TILL BARNEN…

På den här bloggen men också på http://www.irenewalton2.wordpress.com har jag  publicerat foton på olika produkter till barn. Här visar jag några exempel. (7 foton)

Är du intresserad finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

dennaprodukter 082

trasdockor 004

barnmössor till bloggen 018

barnöverkast 007

virkad filt 013

VITA BARNFILTAR 003

VITA BARNFILTAR 001

Kommentarer till: "TILL BARNEN…" (2)

  1. Hej Iréne, vad kostar dina fina nallar? Jag skulle vilja köpa en julklapp till min lilla guddotter (tillika Prinsessa av Lorenzburg) som heter Ella. Är det möjligt att få en lite krona istället för en mössa på nallen? Kram 🙂

    • Hej Freï! WP du vet… jag skickar meddelande på FB… Där finns en nalle som har som en sorts krona – om de nu godkänns… kram! 🙂

Kommentera

Etikettmoln

