Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

ALLT JAG FÅR 2

Jag får mycket material av vänner eftersom de vet att jag arbetar med återbruk. De vet att jag också kan använda garnrester till mycket, en liten garntråd kan bli skaft till en blomma… (5 foton)

Om du är intresserad finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

virkad filt 019

Andra små garnrester använder jag till att virka ihop rutor med…

virkad kudde 102

Och de små resterna blir en mycket liten början till en mormorsruta…

virkad filt 013

Eller kanterna på lampslöjorna…

virkad lampslöja 007

Och nu när vännerna vet att jag återanvänder plast, så får jag också plastpåsar i olika färger. Det kan då bli en matta…

virkad plastmatta 001 (2)

Kommentarer till: "ALLT JAG FÅR 2" (2)

  1. Så otroligt duktig du är! Allt du gör blir fint tycker jag. 🙂

Kommentera

Etikettmoln

