Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

KAN DU GAFFLA?

Den här kudden fanns också i släkthuset. Den är gafflad – en teknik som påminner om virkning. Jag har ännu inte gafflat något, men det kommer en dag…  Så fort jag hittar en länk med beskrivning så lägger jag upp den.

Om du är intresserad av min egen tillverkning så finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

inför bloggen 003

Kommentarer till: "KAN DU GAFFLA?" (2)

  1. Det här kan vara en start. Jag ”tappade tråden” när det var dags att virka ihop de olika delarna.

    http://svenska.yle.fi/artikel/2007/10/14/gaffelvirkning

Kommentera

Etikettmoln

