Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

Snart slår syrenerna ut och då sätter jag in en bukett i salen… och lägger några andra kuddar på sängen eftersom den här kudden har flyttat till Hammenhög… överkastet har jag virkat av restgarner från loppmarknader och secondhandaffärer. Jag valde en ruta där det inte skulle synas att det var lite olika garn och det funkade.

SALEN 1 001

 

Kommentarer till: "MELLAN HÄGG & SYREN…" (1)

  1. irenechristine sa:

    vad fint med en bukett syrener … på väg hem med bussen idag såg jag att syrenen börjar blomma i några trädgårdar

Kommentera

Etikettmoln

