Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

En liten parentes… Under årens lopp har jag hittat mycket textil och andra inredningsdetaljer på loppmarknader och i andrahandsaffärer. Kudden med små bollar är ganska absurd – den måste bara hitta hem… (5 foton)

Om du är intresserad finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

loppisfynd 1  005 Den här virkade filten köpte jag i en second hand affär för evigheter sedan när jag bodde i Amsterdam…

loppisfynd 1  013

Kudden är från någon loppmarknad i trakten…

loppisfynd 2 002

Den här kudden kommer också från en loppmarknad i närheten…

inför bloggen 002

Och den här lilla kudden hittade jag i en av mina lådor. Jag broderade den i kindergarten…

min slöjdkudde (2)

Kommentera

Etikettmoln

