Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

Den här filten köpte jag för evigheter sedan i en andrahandsaffär i Amsterdam. Jag kommer fortfarande ihåg hur glad jag blev!

Det oregelbundna geometriska mönstret & färgerna… (2 foton)

LOPPISFYND 1 011

Jag tycket mycket om geometriska mönster, matematiska former, linjer…

Fotot nedan är från min utställning, fler utställningsfoton finns på :

http://irenewaltonfoto.wordpress.com/2012/11/20/utstallningsfoton-1/

dennaprodukter-073

Kommentera

Etikettmoln

