Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

Eftersom jag arbetar med restgarner och återbruk så råkar jag ofta ut för det här ‘problemet’  – garnet räcker inte…

Då gäller det att tänka om – här ser ni tre exempel på hur jag löste det…

.

KOMPL

.

Jag kunde inte motstå frestelsen att lägga in en orange ruta…

nr 2

.

Vad gäller den här lilla kudden så visste jag från början att jag måste arbeta med två färger och garnet räckte precis…

.

nr 1

.

Fler kuddar  (inkl. innerkudde)  med dessa rutor hittar du på

.

https://irenewalton.wordpress.com/2012/12/27/virkade-kuddar-av-rutor-2/

.

Kommentera

Etikettmoln

