Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

SALEN… IGEN…

Ni som inte följer min blogg B&B & MYCKET MER… har kanske inte sett det här fotot. Eftersom jag bl.a. tillverkar inredningsdetaljer i gammaldags stil så har jag också inrett salen med överkast och kudde som jag virkat.

På väggarna hänger två av mina fototavlor – fler kan du se på min fotoblogg :

http://irenewaltonfoto.wordpress.com/2012/11/20/utstallningsfoton-1/

SALEN 1 001

Här höll jag på att röja och städa inför öppningen av mitt B&B…

Lite fler kuddar som jag virkat…

ORDNING & REDA 3 001

Om du är nyfiken på mitt B&B så hittar du det här :

http://irenewaltonnyehusen.wordpress.com

Kommentarer till: "SALEN… IGEN…" (4)

  1. Å så fina. 🙂

  2. Jag stannar vid orden vackert och smakfullt . // Maria 🙂

Kommentera

Etikettmoln

