Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

Rosa är också en fin färg, eller hur…

.

kuddar 1 001

.

nya kuddar 1 002

.

Om du tycker om det jag tillverkar så finns all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

Kommentarer till: "ROSA ELLER INTE ROSA…" (4)

  1. Det är lite lustigt det där med rosa som färg. Som ung avskydde rosa. Kunde inte tänka mig att sätta något på mig som hade just den färgen.
    Ju äldre jag blir desto mer rosa plagg som smyger in i min garderob.
    Undra om det är att man undermedvetet inte vill bli äldre ( ja inte heller medvetet heller )
    och när jag var yngre villa jag bli äldre och ansåg att den var för barnsligt.
    Jag har ju aldrig analyserat detta fenomen hos mig tidigare. Senast just igår köpte jag en klänning som har en gammalrosa grund. 🙂 från Masai.

    • Jag har aldrig haft rosa kläder, men jag har rosa accessoarer… från ljust till mörkt cerise…
      Det finns så många vackra nyanser, även i gamla möbler & sånt, antikrosa…
      Jag kommer snart att lägga upp foto på en tröja som jag lagat på min blogg Mera händers verk…

  2. Och glömde. Jag gillar kuddarna med. 🙂

Kommentera

Etikettmoln

