Hur och varför jag inspirerades till att tillverka inredningsdetaljer från en svunnen tid…

Jag har sju stycken ‘ytterkuddar’ av det här mönstret, alla vita – om någon är intresserad…

All kontaktinformation finner du under rubriken INFORMATION.

nya kuddar 1 005

Fler kuddar virkade med samma ruta

.

https://irenewalton.wordpress.com/2012/12/27/virkade-kuddar-av-rutor-2/

https://irenewalton.wordpress.com/?s=R%C3%84CKER+GARNET

.

Kommentarer till: "VIRKADE VITA YTTERKUDDAR…" (2)

  1. Halvbonden sa:

    Jättefint med sånna där kuddar. Jag har några slitna som jag ärvt, men kul om man kan föra vidare traditionen..

    • Det har blivit så eftersom jag bor i släktens gamla hus från 1800-talet…
      Jag har alltid stickat & virkat… det är roligt att själv åstadkomma något med händerna…

Kommentera

Etikettmoln

